V našem internetovém obchodě se v této sekci můžete setkat s produkty usměvavé blondýnky z Británie, která si získala fanoušky po celém světě.
Proto jsem se rozhodla, že Vám jí trošku přiblížím a třeba získá další fanoušky i z řad našich čtenářů a zákazníků.
Podle ohlasů v právě probíhající giveaway jsem přišla na to, že nadšenců do balících potřeb a všeho s tím spojeného je opravdu mnoho, a že naše, stále se rozrůstající, nabídka má své obdivovatele. Za takové ohlasy jsme moc vděční a jakékoliv zpětné vazby si moc vážíme. <3
Jane Means vždy byla a je milovník tvoření a kreativity.
Její vášeň se rozhodla rozvíjet poté, co ukončila pracovní vztahy v cestovní agentuře
a v roce 1995 začala podnikat s drobnostmi a nápaditými myšlenkami zpoza kuchyňské linky.
Většinu sil vynaložila i k tvoření děkovných karet a blahopřání na zakázku a k papírnickým potřebám, které se týkaly svatebních příprav.
Ty se staly rychle velice úspěšným fenoménem nejen v Británii.
Dokonce byla pověřena, aby vytvořila blahopřání pro britskou královnu, po této osobní i pracovní zkušenosti se stala také pravidelným
dodavatelem pro Harvey Nichols.
V pozdních devadesátých letech si uvědomila svou lásku k dárkovému balení a po školení v City and Guilds se rozhodla založit si vlastní kurzy dárkového balení.
Její hobby se změnilo v podnikání na plný úvazek.
Od té doby za ní cestují klienti z celého světa, aby se zúčastnili jejích workshopů po Velké Británii.
Dozajista proto se jí přezdívá „Gift Wrap Guru“.
Její portfolio zahrnuje služby pro obchodní domy Harrods, House of Fraser, Lakeland, Mappin a Webb, Marks & Spencer, American Express, Crabtree a Evelyn, NSPCC a Claridges.
Mimo tyto nejznámější také mnohé další.
Luxusní dárkové balení využili také u Selfridges, Dior, Ralph Lauren, Chanel, Banana Republic, The White Company, H&M, St. Pancras a Country Living.
V roce 2011 vydala své první DVD s názvem „The Art of Gift Wrapping“, kterému následovaly ovace tisku i na radio stanici BBC Radio 2.
Jane napsala svou dlouho očekávanou knihu „Gift Wrapped“, která se prodává po celém světě
a je naplánováno vydání v mnoha světových jazycích.
Článek zatím nikdo nekomentoval