Ani bych nedoufala, že se to někdy stane. V první březnovou sobotu v roce 2015 v o půlnoci, když jsme náš obchod pustili do světa za doprovodu šampaňského a pár známých a zcela nečekaně s tím, že vlastně už není na co čekat, a že testovací provoz ukáže, co je třeba vyladit, by mě nenapadlo, že ModHome, který byl tou dobou v plenkách té nejmenší velikosti, bude za pár měsíců ukazovat směr někomu dalšímu. Už Coco Chanel byla bystrá žena a světu vzkázala, že pokud chcete být originálem, musíte být připraveni na to, být kopírováni.
Já připravená nebyla, protože ačkoliv obchodu dávám to, co uznávám co dobré, a snažím se, aby vzkvétal, a aby nedopadl jako květina, která jednou vyroste, ale bez zalévání prostě „chcípne,“ nenabyla jsem zatím dojmu, že něco dělám lépe, než ostatní. I když jsem se od začátku snažila, dělat to „jinak,“ a vy, spokojení zákazníci, jste si toho brzy všimli. To pro mě byla od začátku velká odměna, ale to, co jako blog nebo obchod děláme, pro mě bylo minimem, které by mělo být pro všechny obchody samozřejmé a že vážně máme stále na čem pracovat. Později jsem přišla na to, že to úplně tak samozřejmé není. Ale k věci…
Když narazíte na cizím webu na své vlastní popisky u produktů, nejdřív vás poleje vlna hrdosti, že to je super, někomu se líbí vaše práce. Pak přijde ale druhá vlna, která vám v hlavě rozsvítí žárovku a poukáže na fakt, že jste na tom také museli pracovat, zabralo vám to čas, a hlavně – dělali jste to pro užitek svého obchodu a jeho zákazníků na náklady své vlastní kreativity. Ne proto, abyste ušetřili práci někomu dalšímu. Jen a jen proto, aby měli zákazníci vašeho obchodu pocit, že o zboží, které prodáváte, ví dostatečně mnoho na to, aby si ho mohli představit u sebe doma, koupit a dělat si jím radost. To je motto našeho obchodu.
Pokud můžu mít po dvou letech (tak dlouho na obchodu společně pracujeme) pocit, že jdeme správným směrem a že moje práce, i práce celého týmu za něco stojí, budu moc ráda za navázání jakékoliv spolupráce. Ideálně takové, o které budeme vědět :-))) Rozhodně se nebráníme ani jakýmkoliv typům, postřehům, i kritice, kterou k nám můžete vznést.
A pokud jsme jen trošičku inspirativní, jsme za to vděčni a já osobně budu doufat, že budeme bavit naše milé zákazníky, návštěvníky, čtenáře, i konkurenci nadále!
Krásný den plný nových, svých, a neokoukaných nápadů přeje Sandra <3
Zdroj obrázků: Pinterest
Článek zatím nikdo nekomentoval